Forum www.gelooft.com

Het is momenteel di 23 apr 2024 06:52

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 07:33 
Offline
de weg is lang
de weg is lang

Lid geworden op: za 10 okt 2015 06:58
Berichten: 746
Naar gelang het overlijden van Marcel Vervloesem onlangs !
Marcel Vervloesem kwam op voor de kinderen die misbruikt werden , waaronder ook baby s .
Hij en zijn team kregen geen medewerking van justitie . Hij en zijn team hebben wel verschillende zaken aan het daglicht gebracht en mede daardoor zijn verschillende zaken opgelost .
Het ging over hooggeplaatste daders en nog steeds zijn enkele niet gevat wegens doofpotpolitiek .
_______
Marcel kreeg veel tegenkantingen door de toen regerende politiek en de daaraan vertakking gelinkte justitie .
Mede omdat Marcel en zijn team beter werk leverde , daar justitie protocolsgewijs werkte en Marcel en zijn team ,
op het veld .
Er kwam jaloersheid , angst ,manipulatie , machtposities verheerlijking , controle-lust , en corruptie bij kijken .
Angst dat hooggeplaatste ontmaskert zouden worden !
Een vrouw uit Marcels team is zelfs vermoord vanwege te dicht komen bij de waarheid .
Marcel zelf kreeg doodsbedreigingen en mocht een tijd lang , Belgie niet meer uit .
Kindermisbruik explodeert en het is een kwade macht !
Zo ook hebben veel getuigen van de zaak Dutroux op een vreemde manier het leven gelaten .
Er is daaromtrent zoveel onrecht .
--------------



Op een gegeven moment werd Marcel zelf beschuldigd van afschuwelijke pedopraktijken op zijn eigen halfbroer .
Marcel belande in de gevangenis !
Zijn halfbroer die bekend stond bij het gerecht vanwege diefstal , drugs zedenfeiten enz.... heeft samen met zijn drugsvrienden tegen Marcel
getuigt .De media ging er gretig op in .
De gewone burger werd voorgelogen en veel werd hen verzwegen .
------------------------------
Nu kan er veel gediscuteerd en onderzocht worden , wie de boosdoeners zijn .
Wie in waarheid leefde en nog leven .
Ik doel op het feit dat Marcel in de media afgeschilderd word als zijnde kindermisbruiker enz...
en dat zijn halfbroer gemeenteraadslid en politiechef geworden is .( huidige situatie weet ik niet van die man )
Het is wel zo dat er onrecht is langs beide kanten .
De broer tegenover de halfbroer .Het goede tegenover het kwade ?
___________________________________________________________
Het is zo dat ik geloof dat Marcel een recht leven geleid heeft en veel goeds heeft gedaan .
BV. Ook kinderen gered die in de psychiatrie verbleven en in isoleercellen werden gestoken ,
hij wou ze niet uitleveren aan het gerecht , diegene die bij Marcel zijn organisatie konden verblijven .

Er is zoveel goeds te vertellen van die man die de burger niet te horen kreeg .
Maar hoe het ook zij , God kijkt het hart aan en weet wat ieder individueel doet .
Hetzij goed of kwaad .
God zal rechtvaardig oordelen en velen staan niet of reeds wel : in het Levensboek van het Lam Gods :
xxx Jezus-Christus xxx
Dus ja , hier berust ik mij in !
Dat loon verkregen word in de hemel oftewel ..................!


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.