Forum www.gelooft.com

Het is momenteel vr 29 mar 2024 00:22

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 11:46 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
De kracht van de islam is dat zij in haar streven naar macht de wereld wil onderwerpen. Daartoe is de Jihad het middel. De islamiet welke in de Jihad gedood wordt zal beloond worden met het paradijs. Moslims die afvallig worden. moeten zwaar gestraft en gedood worden. Zij worden naar de hel gestuurd. Zo is het een systeem van beloning en bedreiging.

Demografische gegevens lijken de islam de uiteindelijke overwinning te geven. Er komen steeds meer islamieten naar het Westen. Niet alleen Khadaffi en Houari Boumedienne verkondigden de overwinning van de islam door veel kinderen te verwekken. Ook de Turkse president Erdogan adviseerde onlangs de Turkse onderdanen in het Westen tenminste vijf kinderen te verwekken zodat de islam een numerieke meerderheid behalen zal. Het is duidelijk een poging tot islamisering. Hoe blind blijkt de politiek.

De islam is echter een religieus systeem dat in crisis is omdat bij haar geboorte de leugen is binnen geslopen.
600 Jaar Na Christus kreeg Mohammed, naar zijn zeggen, van een identiteit die zich Gibril noemde, de soera's van de Koran gedicteerd. Deze Gibril kan niet de engel Gabriel zijn, omdat het strijdig is met wat er in de Bijbel van staat. Vandaar heeft de islam een fundament gekregen dat onbetrouwbaar is. De waarheid stelt de islam als ondergeschikte haar ten dienste. In de loop van de tijd ontwikkelden islamgeleerden: Taqiyya, Tawriya, Kitman en Muruna. Dat zijn manieren om de waarheid ten dienste van de islam te verbuigen.
Islam Watch laat zien hoe leugens en bedrog zijn een integraal onderdeel van de islam. Dit gebrek in het fundament van de islam zal haar ondergang worden.

Mede door de opkomst van internet is voor iedereen gelegenheid te onderzoeken. Juist dat wil de islam niet. Mohammed, de Koran en Allah mogen niet bevraagd worden. De waarheid is dat de islam geen kritiek wil toestaan. Er is een geestelijke strijd gaande. Op Golgotha volbracht Jezus zijn missie door als het Lam van God de zonden der wereld weg te dragen.

Aan de waarheid is de overwinning. Alleen Jezus Messias kan zeggen: Ik ben de weg , de waarheid, en het leven.

ter orientatie:
Mohamed – Eine Abrechnung https://de.wikipedia.org/wiki/Mohamed_% ... ng#Widmung
https://ejbron.wordpress.com/2011/10/23 ... lucinatie/
https://www.wat-is-waarheid.info/bekeerde-moslims.htm
http://www.answering-islam.org/Dutch/index.htm

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 05:01 
Offline
de reis gaat verder
de reis gaat  verder

Lid geworden op: ma 21 mar 2016 08:28
Berichten: 1061
Hartelijk dank voor dit artikel. Heb dan aardig wat te lezen met de bijlagen.
Het is voor mij ook onbegrijpelijk dat de politiek en de mensen zo blind zijn.

_________________
Jes. 43 vers 1: Wees niet bevreesd, want Ik heb u verlost, Ik heb u bij uw naam geroepen, u bent van Mij.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 13:31 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Ik geloof niet dat zij zullen overwinnen.
De IS is bijna verslaan en daarna zullen wij hier de boel grondig schoonmaken.
Doorheen de hele geschiedenis valt de islam Europa aan, ze zijn daar nooit in geslaagd. Nu probeert men hun doel te bereiken via de demografische jihad. Maar hoe zal het hen vergaan als de kraan dichtgedraaid wordt? ;)
Ze zullen sterven van ontbering, as they should.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 14:15 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
De IS verslaag je niet zomaar. De doctrine zit al in de kinderen. Je kan hen voor even verslagen, maar ze komen terug.

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:07 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Zet je laatste euro er maar op in, wij zullen de IS verslaan.
In Syrië zijn de straten nu zo vrij (dankzij Rusland) dat christelijke kinderen de straat opfleuren door deze te schilderen. Beschouw Raqqa als voorbeeld. Onlangs is Mossul in Irak bevrijdt van de IS. Het was zodanig omsingeld dat geen IS strijder ontkomen kon, ze zijn uitgeroeid.
Weldra is het hele midden oosten bevrijdt van de IS en dan zullen wij hier grote schoonmaak houden.
Het zal niet anders zijn. Wij zullen winnen, geloof me maar. We zijn nooit verloren tegen de islam en deze maal zal niet anders zijn.
Heb hoop mensheid, heb hoop. Het gaat de goede kant uit.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:08 
Offline
De weg weten
De weg weten

Lid geworden op: wo 05 jul 2017 08:25
Berichten: 144
Fundamenteel schreef:
Ik geloof niet dat zij zullen overwinnen.


Dat geloof ik ook niet. Jezus Christus is overwinnaar, en zoals in Romeinen 8 staat zijn wij meer dan overwinnaars: "Wij zijn meer dan overwinnaars door Hem, die ons heeft liefgehad". De islam zal niet winnen. IS ook niet.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:11 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Er moet toch een tijd van verdrukking komen, hoe rijmen jullie dat dan met de overwinning van Christus?

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:12 
Offline
De weg weten
De weg weten

Lid geworden op: wo 05 jul 2017 08:25
Berichten: 144
Jimmy schreef:
Er moet toch een tijd van verdrukking komen, hoe rijmen jullie dat dan met de overwinning van Christus?


Ik geloof dat de christenen er dan niet meer zijn. Er zal dan een korte tijd van verdrukking komen, en daarna komt het einde.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:13 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Ik geloof eerder dat dat stuk over overwinnaars enkel slaagt dat op het feit dat de zonde is overwonnen. Dat satan ons nog steeds kan aanklagen maar wij kunnen naar het kruis verwijzen. Daarom staat er ook geschreven dat satan aan het kruis is verslagen. Vanaf toen kon hij ons niet meer aanklagen bij God want die had ons vergeven. En in dat opzicht zijn wij allen overwinnaar, want de satan kan ons niet meer aanklagen?

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:18 
Offline
De weg weten
De weg weten

Lid geworden op: wo 05 jul 2017 08:25
Berichten: 144
Jimmy schreef:
Ik geloof eerder dat dat stuk over overwinnaars enkel slaagt dat op het feit dat de zonde is overwonnen. Dat satan ons nog steeds kan aanklagen maar wij kunnen naar het kruis verwijzen. Daarom staat er ook geschreven dat satan aan het kruis is verslagen. Vanaf toen kon hij ons niet meer aanklagen bij God want die had ons vergeven. En in dat opzicht zijn wij allen overwinnaar, want de satan kan ons niet meer aanklagen?


Ik geloof niet dat satan ons kan aanklagen, omdat het bloed van Jezus de overwinning gebracht heeft. De duivel kan ons wel in onze gedachten aanvallen en op die manier aanklagen. Dus, in dat opzicht heb je gelijk. En, als satan je probeert aan te vallen, dan stuur je hem weg in naam van Jezus. De duivel gruwelt van de naam Jezus, wist je dat?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:19 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
GeertN schreef:
Fundamenteel schreef:
Ik geloof niet dat zij zullen overwinnen.


Dat geloof ik ook niet. Jezus Christus is overwinnaar, en zoals in Romeinen 8 staat zijn wij meer dan overwinnaars: "Wij zijn meer dan overwinnaars door Hem, die ons heeft liefgehad". De islam zal niet winnen. IS ook niet.


Jezus is de koning van koningen en de heer van alle heren. Zo is het en het is niet anders.
Dit is Zijn Koninkrijk en wij gaan richting de overwinning.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:24 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Jimmy schreef:
Er moet toch een tijd van verdrukking komen, hoe rijmen jullie dat dan met de overwinning van Christus?


Een weeën verloopt niet zonder tribulatie. We ervaren nu de weeën van Zijn wedergeboorte.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:31 
Offline
De weg weten
De weg weten

Lid geworden op: wo 05 jul 2017 08:25
Berichten: 144
Fundamenteel schreef:
Een weeën verloopt niet zonder tribulatie. We ervaren nu de weeën van Zijn wedergeboorte.


Ik denk dat je wederkomst bedoelt? Dan ben ik het met je eens.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:33 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Jimmy schreef:
Ik geloof eerder dat dat stuk over overwinnaars enkel slaagt dat op het feit dat de zonde is overwonnen. Dat satan ons nog steeds kan aanklagen maar wij kunnen naar het kruis verwijzen. Daarom staat er ook geschreven dat satan aan het kruis is verslagen. Vanaf toen kon hij ons niet meer aanklagen bij God want die had ons vergeven. En in dat opzicht zijn wij allen overwinnaar, want de satan kan ons niet meer aanklagen?


Satan kan ons nog zeker aanklagen. Hij is Heerser van deze wereld. Maar daar kies je zelf voor al dan niet. Ik heb veelal voor Satan gekozen door af te wijken van mijn geloof en in zonde te leven. Daardoor oefent Hij nu macht over mij uit. Maar dat is dan weer een ander topic op zich.
Ik kan jullie alleen maar zeggen, heb hoop behoudt de moed. De IS zal verslagen worden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 15:34 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
GeertN schreef:
Fundamenteel schreef:
Een weeën verloopt niet zonder tribulatie. We ervaren nu de weeën van Zijn wedergeboorte.


Ik denk dat je wederkomst bedoelt? Dan ben ik het met je eens.


Hoe zal Jezus dan terugkeren? Uit de hemel vallen?
Hij zal herboren worden en Hij zal de messias van alle religies zijn om ons allen weder te verzoenen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.