Forum www.gelooft.com

Het is momenteel vr 29 mar 2024 06:37

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: De droom over de poel van vuur
BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 13:36 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Ik heb een rare droom gehad. Ik heb deze ervaring nog soms maar dan word er niks geopenbaard. De ervaring is dat ik precies wakker word maar ik ben helemaal niet wakker. Ik probeer men ogen open te houden en op te staan maar dat lukt niet. Met veel krach kan ik men ledematen een beetje bewegen maar als ik ze dan voor mijn gezicht houd dan zie ik ofwel niks ofwel een geestachtig iets. Tot nu toe bleef het altijd daarbij. Ik vocht dan letterlijk lange tijd om op te staan maar telkens werd ik na proberen men armen of benen te bewegen, terug wakker. Ik was nooit echt wakker. Ik kon mijn armen en benen wel bewegen maar enkel door veel kracht te zetten en maar een klein beetje, zo kon ik bv helemaal niet uit de zetel komen. En als ik dan een beetje "gevochten" had dan werd ik terug wakker. En zo herhaalde dat proces zich 100den keren. Maar vandaag was het anders. Tijdens mijn gevecht om echt wakker te worden zag ik opeens dingen. Ik herinner me enkel nog dat 1 van de kandelaars van de luster veranderde in een beestachtig hoofd, ik dacht dat het de satan was. En achter zich een poel van vuur. Het was een soort vuur dat wij geheel niet kennen. Het had de substantie van lava en was precies vloeibaar. Het leek een eeuwigdurend vuur te zijn. Net zoals je een zwembad vult met water, het blijft er een eeuwigheid in als je het niet vervangt. Het geen ik dacht dat satan was werd erin gegooid. Ik heb nog dingen gezien, maar ik weet ze niet meer... Ik ben blij dat ik wakker ben. Ik was bang dat ik ook in de poel zou worden gegooid, maar dat was niet het geval. Meer herinner ik mij niet meer. Ik snap het allemaal niet goed...

_________________
1 Korinthiƫrs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.