Forum www.gelooft.com

Het is momenteel vr 29 mar 2024 05:31

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 10:07 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
‘radicaliserende kleuters’

Leraren van een school in het Belgische Ronse luiden de noodklok omdat kleuters daar onder invloed lijken te staan van een ‘extremistische islamitische stroming’. Een uitgelekt rapport onthult het zorgelijke gedrag van de kinderen.

Zo zouden ze bijvoorbeeld Arabische verzen uit de Koran citeren tijdens speeltijd, blijkt uit het interne rapport, dat in handen is van Het Laatste Nieuws.

Doodsbedreigingen en vinger aan de keel

Het gaat om de Dr. Ovide Decroly-kleuterschool in het stadje Ronse, in het oosten van Vlaanderen. Het rapport dateert van vorig schooljaar. Een juf beschrijft het problematische gedrag van de jonge kinderen onder de noemer ‘indoctrinatie bij kleuters.

voor meer: http://www.elsevierweekblad.nl/buitenla ... _els_22aug

Velen zijn geneigd aan dit soort meldingen voorbij te gaan. Maar tolerantie jegens de islam is gelijk aan het accepteren van islamisering. De voortdurende aanslagen zijn een aanklacht tegen de islam, die een scrupuleus karakter vertoont. De terroristen zijn veelal jihadisten. Hun oogmerk is ontleend aan het politieke/religieuze systeem dat verwoord is in de koran. Vele moslims keren zich af van de islam vanwege haar meedogenloze aanslagen op onschuldigen. Allah van de islam kent het gebod niet om je naaste lief te hebben als jezelf, zoals Jezus leert.

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 10:25 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Allemaal de schuld van de ouders. Als het zo doorgaan is België binnen 30 jaar geen Christelijk land meer maar een islamitsch land...

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 12:44 
Offline
de weg is lang
de weg is lang

Lid geworden op: za 10 okt 2015 06:58
Berichten: 746
Jammer en erg vind ik het : wanneer een kleutertje , met de klasgenootjes , in hun eigen beschermd schooltje met
zulke dingen geconfronteerd worden .
Velen weten niet eens dat ze christen zijn of mogelijk christen worden .
Ze beginnen hun vragen te stellen als andere kinderen hun uitmaken voor ongelovigen .
Ook als ze horen dat een kerstboom is voor de varkens .
-Hoe is het mogelijk dat dat zo laat gerapporteerd is .
Want het is reeds een tijdje aan de gang .
Veel ouders maken zich zorgen .
De schooljuffen ook .
Ik hoop dat de directeurs achter hun personeel staan en optreden.
De overheid , de politiek speelt hierin een belangrijke rol .
En dit in het belang van de opgroeiende kinderen .
___________
Misschien word het hoog tijd van de handdrukkende eenheid in wereldreligie stop te zetten .
En terug te keren naar christelijke waardes .
Vooral in het onderwijs !


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 19:40 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
Toneelstuk Gaza
NIEUWS 06 juni 2018 door Jeffrey Schipper
Kleuters in Gaza doen 'toneelstuk': Israëlische militairen gijzelen en doden
Onlangs is een groep kinderen 'afgestudeerd' op een school van de terreurgroep Islamitische Jihad in de Gazastrook. Daar leren kleuters hoe ze 'Israëlische militairen' 'gijzelen' en 'doden', laat The Times of Israel weten.

Zwaaiend met speelgoedgeweren bootsten de Palestijnse kinderen in militaire uniformen een gijzelingsactie na, waarbij een 'Israëlische soldaat' werd 'gedood'. Op onderstaande beelden is te zien hoe de kinderen op de kleuterschool Al-Hoda een 'Israëlisch gebouw' bestormen. Ook is te zien dat de 'slachtoffers' een ultra-orthodox Joods gewaad en een uniform van het Israëlische leger dragen. Na de uitvoering was op de achtergrond een toespraak van de overleden Palestijnse leider Yasser Arafat te horen.

Hoe de haat wordt ingeprent.

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 06:46 
Offline
op weg
op weg

Lid geworden op: do 13 jul 2017 11:37
Berichten: 443
Ze hebben de liefde van Jezus nodig.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 07:17 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: za 15 jul 2017 07:30
Berichten: 207
Broeder Gait schreef:
Ze hebben de liefde van Jezus nodig.


Dat is waar, maar natuurlijk een Open Door. Om eerlijk te zijn ben ik een voorstander van de harde en duidelijke weg (wat mij betreft word de islam verboden en aangemerkt als abjecte ideologie). Deze "onschuldige" kinderen worden verziekt door overheid en ouders. Ik denk dat we het met elkaar eens zijn dat er sprake is van ernstig lijden, niet omwille het evangelie, het is duivels. Nu de vraag aan jou, en, ik denk dat het lijden van satan komt voor de duidelijkheid. Mijn vraag, Broeder:

Hoe gebruikt God het gegeven dat "kleuters leren hoe ze 'Israëlische militairen' 'gijzelen' en 'doden'"?

Mijn antwoord is dat God het niet gebruikt, noch nodig heeft. Mijn antwoord is dat we in autoriteit in Naam van Jezus Christus deze satanische terror moeten bestraffen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 07:32 
Offline
de weg is lang
de weg is lang

Lid geworden op: za 10 okt 2015 06:58
Berichten: 746
Broeder Gait schreef:
Ze hebben de liefde van Jezus nodig.

Ja ze hebben de liefde van Jezus nodig . Zeer zeker zij omdat vele kinderen gebruikt worden door een radicale gemeenschap .
Deze gemeenschap heeft veel te verduren gehad door haat en gruwelgebeuren .
Veel moslims die verbannen , vermoord , verkracht , verminkt en dergelijke zijn ,
zijn volledig de weg kwijt .
Zij zijn de dag van vandaag verjaagd uit hun eigen land .En voor sommige is geweld het enige wat overblijft .
Als heel je familie word vermoord , en je bent een klein kind : dan is net de liefde van Christus die enige toelaas bied ,
dit omkadert in liefde van christenen die daar gaan helpen .
---------------------------
Ik weet niet zoveel van de strijd tussen Joden en Palestijnen .Of ik wil mij daar niet te druk in maken . Dat is mij te politiek in kader
van macht en territorium geleide wezens .
Maar onrecht is en blijft onrecht .
En laten wij de christenen in het algemeen wat beter naar onze kinderen omzien .
Ze leren mekaar niet te pesten , niet te materialistisch te worden , enz …..
Liefde , liefde en nog eens liefde bijbrengen : zoals de Heer het ons leert .
De kinderen naar de Heer brengen !
De overheid faalt daar vaak in en hebben vaak oplossingen buiten God .
En ja , dat leid tot niets .


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 21:05 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
https://www.youtube.com/watch?v=KmQV_YnJZRE

Save the Children of Gaza from Hamas-
Red de kinderen van Gaza uit de macht van Hamas. Kinderen worden door Hamas misbruikt voor hun politieke doeleind: de vernietiging van Israel.

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 14:02 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Bijbelonderzoeker schreef:
Broeder Gait schreef:
Ze hebben de liefde van Jezus nodig.


Dat is waar, maar natuurlijk een Open Door. Om eerlijk te zijn ben ik een voorstander van de harde en duidelijke weg (wat mij betreft word de islam verboden en aangemerkt als abjecte ideologie). Deze "onschuldige" kinderen worden verziekt door overheid en ouders. Ik denk dat we het met elkaar eens zijn dat er sprake is van ernstig lijden, niet omwille het evangelie, het is duivels. Nu de vraag aan jou, en, ik denk dat het lijden van satan komt voor de duidelijkheid. Mijn vraag, Broeder:

Hoe gebruikt God het gegeven dat "kleuters leren hoe ze 'Israëlische militairen' 'gijzelen' en 'doden'"?

Mijn antwoord is dat God het niet gebruikt, noch nodig heeft. Mijn antwoord is dat we in autoriteit in Naam van Jezus Christus deze satanische terror moeten bestraffen.


Ik kan me er niets bij voorstellen?
Harde autoriteit uitvoeren vanuit een christelijke hand.

Een oprecht eerlijke vraag: Hoe zie jij dat dan?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: di 14 mei 2019 10:04 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
Hoe kinderen met haat worden geïndoctrineerd. Er zijn moslims die er zich tegen verzetten.

https://cip.nl/73403-jonge-islamitische ... eweld-dit-
is-hoe-terroristen-en-zelfmoordterroristen-worden-gemaakt

Ook imam Mohamad Tawhidi reageert. Deze liberale moslim gebruikt social media voor zijn onuitputtelijke strijd tegen de radicale islam, iets dat hem door veel broeders en zusters niet in dank wordt afgenomen. Hij plaatst de video van de zingende kinderen op Twitter met als bijschrift: "We waarschuwen het Westen waar we vanuit het Midden-Oosten voor zijn gevlucht. Maar het Westen wil niet luisteren. Dit is jullie volgende generatie."

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 18:41 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Hebben de moslims dan overal ongelijk?

Als ons westen het beestensysteem is, vervoegen wij ons dan niet beter met de moslims in die strijd?


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 20:16 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
Het is verwarrend denk ik . In het westen kent men de scheiding tussen kerk en staat.
Een Nederlander is vrij in zijn geloofsopvatting naar de Nederlandse wet.
Geloofsvrijheid houdt in dat je politieke voorkeur niet perse bepaald wordt door je geloof.
De vrijheid van de Verlichting die ontstond bij de Franse Revolutie. Voortaan geen kerkelijk gezag meer in de politiek, maar vrijheid gelijkheid en broederschap was de leuze.
In Nederland werd omstreeks 1950 de laatste binding tussen kerk en staat beëindigd. In onze democratie kun je zomaar een eigen partij beginnen
Mijn opvatting is: Van de politieke systemen is de emocratie de minst slechte. .
Een geheel andere cultuur: In de islam hebben de geestelijke leiders een grote vinger in de pap. Wat in de koran staat is in eerste instantie bepalend. Voor vele moslims is de koran letterlijk uit de hemel gevallen. In zo'n heiligboek kun je de regels niet aanpassen aan de moderne tijd. Geleerden die die regelgeving willen moderniseren zijn steeds uit de weggeruimd. Zo houd het conservatieve systeem zich instant. De islamitische opvattingen moeten dus altijd getoetst aan de leer.

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: radicaliserende kleuters
BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 21:35 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
maar de democratie keert zich tegen ons en door de omvolking kan de islam wel eens een democratisch verkozen systeem worden.
De democratie is gefaald als het communisme. Dan zeggen communisten “jamaar we hadden nog geen echt communisme”. Men zal dit evenzo van de democratie zeggen. En waarom is dat? Omdat ieder systeem gecorrumpeerd kan worden door de mens. Veelal doen goddeloze mensen dit en daarom lijkt het me verstandig dichterbij de moslims te komen eerder dan de politiek.
De vijand van mijn vijand...


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.