Forum www.gelooft.com

Het is momenteel vr 29 mar 2024 11:28

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016 10:34 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
Hoe kinderen beinvloed worden.
Tsjechische scholieren leren vanaf het nieuwe schooljaar dat niet Jeruzalem de hoofdstad van Israël is, maar Tel Aviv. Het Tsjechische Ministerie van Onderwijs heeft de uitgevers van schoolatlassen dringend verzocht een desbetreffende wijziging in de door hen uitgegeven atlassen aan te brengen en Jeruzalem als hoofdstad van Israël te schrappen.

Het Israëlische Ministerie van Buitenlandse Zaken probeert met alle macht de beslissing ongedaan te maken. De Palestijnse hetze is grenzeloos, aldus een woordvoerder van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. 'De Palestijnen hebben niet genoeg aan het opvoeden van hun jonge kinderen tot haat, maar willen nu ook leugens verspreiden onder de jeugd in de Tsjechische Republiek,' zei hij verder.

deel citaat: Israel today

Palestijnse Moefti: Geheel Jeruzalem is islamitisch!
Maar de moslims hebben de geschiedenis zo grondig herschreven om bij hun agenda te passen, dat zelfs een hoge religieuze leider zoals Hussein kan beweren dat 'elke vloer van de heilige stad, elk overblijfsel van de stad, en elke centimeter getuigt van het feit dat het een Arabische en islamitische stad is, waarvan de wortels diep in de geschiedenis en de cultuur liggen.'

Twee dagen daarvoor werd het vrijdaggebed in de Al-Aqsa moskee geleid door sjeik Ismail Nawahada, die eveneens elke historische Joodse band met Jeruzalem verwierp, en benadrukte dat het verboden is voor moslims om samen te werken met de Joden bij hun 'verovering' van de stad.
Maar de moslims hebben de geschiedenis zo grondig herschreven om bij hun agenda te passen, dat zelfs een hoge religieuze leider zoals Hussein kan beweren dat 'elke vloer van de heilige stad, elk overblijfsel van de stad, en elke centimeter getuigt van het feit dat het een Arabische en islamitische stad is, waarvan de wortels diep in de geschiedenis en de cultuur liggen.'

Twee dagen daarvoor werd het vrijdaggebed in de Al-Aqsa moskee geleid door sjeik Ismail Nawahada, die eveneens elke historische Joodse band met Jeruzalem verwierp, en benadrukte dat het verboden is voor moslims om samen te werken met de Joden bij hun 'verovering' van de stad.
deel citaat http://www.israeltoday.nl/NewsItem/tabi ... fault.aspx

Uit beide berichten blijkt hoe de leugen ongeneerd gebruikt wordt om Palestijns/islamitsche doelen te bereiken. De waarheid wordt terzijde geschoven. Manipulatie, misleiding en indoctrinatie worden tactisch ingezet. de islam is voortdurend in strijd met de waarheid.

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 01 sep 2016 12:58 
Offline
wanneer
wanneer

Lid geworden op: zo 26 dec 2004 13:02
Berichten: 652
Veel ambassades bevinden zich in Tel Aviv. Voor zover ik weet is El Salvador het enige land dat de ambassade in Jeruzalem heeft.

De V.N. erkennen Jeruzalem niet of nauwelijks als hoofdstad van Israel, vanwege het "Joods-Arabische conflict". Het is de gemakkelijkste weg? In Almere heeft de politie het afgeraden een boekje met de titel "allah heeft geen zoon" te verspreiden, omdat het tot geweld kan aanzetten. De politie kan de plaatselijke kerk en de kerkgangers niet beschermen tegen evt. geweld uit de moslim-gemeenschap, omdat er teveel moslims zijn. Het gemakkelijkste is het boekje niet te verspreiden.

In Nederland bevinden de meeste ambassades zich in Den Haag. Ook de regering heeft haar zetel daar. Toch is Amsterdam de hoofdstad, zoals Jeruzalem de hoofdstad van Israël is.

Israël verklaarde Jeruzalem tot hoofdstad in 1950; hier zijn het presidentsgebouw, het parlement, het oppergerechtshof en de meeste ministeries gevestigd. Zo eenvoudig is het, net zo eenvoudig als het gegeven dat allah geen zoon heeft.

_________________
Geloven in God heeft grote gevolgen... Niet geloven ook!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 12:38 
Offline
beetje bekend
beetje bekend

Lid geworden op: za 24 okt 2015 14:05
Berichten: 25
Theo Bert schreef:
Uit beide berichten blijkt hoe de leugen ongeneerd gebruikt wordt om Palestijns/islamitsche doelen te bereiken. De waarheid wordt terzijde geschoven. Manipulatie, misleiding en indoctrinatie worden tactisch ingezet. de islam is voortdurend in strijd met de waarheid.


Volgens de taqiyya mogen moslims liegen en bedriegen... Zie onderwerp hierover


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 22 jun 2017 12:45 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Toen ik een jaar, misschien twee jaar geleden waarschuwde voor IS toen lachten ze mij uit en zeide ze dat ik hen overschatte. Ik zei hen dat hij ze onderschatte. Soms vraag ik me af wie de misleide nu is: die van IS of de gewone moslim

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 21:33 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
Jimmy schreef:
Toen ik een jaar, misschien twee jaar geleden waarschuwde voor IS toen lachten ze mij uit en zeide ze dat ik hen overschatte. Ik zei hen dat hij ze onderschatte. Soms vraag ik me af wie de misleide nu is: die van IS of de gewone moslim


Naar mijn inzicht beide.

Islam is een totalitair system. Velen onderschatten haar kracht.
Juist de waarheid verdraagt de islam niet. De islamieten zijn onderworpenen. Zij zijn gevangen is een systeem waaruit ontsnappen grote risico's meebrengt.

Getuigenis:Voorganger Rashad hoorde van een familie aan wie hij twee jaar eerder het Evangelie had verteld, dat de imam de hele gemeenschap had gewaarschuwd om niet in Jezus te gaan geloven. "Als ze dat wel zouden doen, zouden ze uit de gemeenschap worden verbannen, gemarteld en misschien wel gedood. Zo probeerde hij de mensen bang te maken voor het Evangelie."
Hij vertelt dat het wel gebeurt dat moslims zich soms voordoen als christenen en zo proberen te infiltreren in de kerk om te spioneren. "Het brengen van het Evangelie kan gevaarlijk zijn." deel citaat: https://uitdaging.nl/4555-opwekking-in-midden-oosten

Hoe bevrijdend Jezus is : https://www.youtube.com/watch?v=wqF2UGeTZgQ

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.