Forum www.gelooft.com

Het is momenteel wo 01 mei 2024 07:37

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 13:56 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
De film spreekt over een jongen van 10 jaar die stierf aan een verdrinkingsdood. Hij was 40 minuten dood en heeft een BDE gehad. Via reanimatie kwam hij terug tot leven en toch had hij geen enkele hersenschade. Wie zo lang zonder zuurstof heeft gezeten zou enkel terugkomen als een plant. Maar neen, hij was alive and kicking. Nuja, hij had long en hartschade waarna hij later op 13 jarige leeftijd stierf.
Zijn ervaring was dat hij Jezus zag, hij was in de hemel en kreeg de toekomst te zien. Er zal een derde wereldoorlog uitbreken en daarna zal het leger van Satan komen. Frappant dat dit leger komt met UFO's.

Real or fake? You be the judge.

https://www.youtube.com/watch?v=zjjUldMA-dg


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 14:04 
Offline
De weg weten
De weg weten

Lid geworden op: wo 05 jul 2017 08:25
Berichten: 144
Fundamenteel schreef:
De film spreekt over een jongen van 10 jaar die stierf aan een verdrinkingsdood. Hij was 40 minuten dood en heeft een BDE gehad. Via reanimatie kwam hij terug tot leven en toch had hij geen enkele hersenschade. Wie zo lang zonder zuurstof heeft gezeten zou enkel terugkomen als een plant. Maar neen, hij was alive and kicking. Nuja, hij had long en hartschade waarna hij later op 13 jarige leeftijd stierf.
Zijn ervaring was dat hij Jezus zag, hij was in de hemel en kreeg de toekomst te zien. Er zal een derde wereldoorlog uitbreken en daarna zal het leger van Satan komen. Frappant dat dit leger komt met UFO's.

Real or fake? You be the judge.

https://www.youtube.com/watch?v=zjjUldMA-dg


Ben benieuwd, zal gaan kijken. Zeker komt WO III. Misschien komt de duivel wel met iets dat op ufo's lijkt. Dat kan. Ik weet het niet. Ik weet wel hoe Jezus wederkomt.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 17:22 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Ik twijfel niet aan die jongen zijn visioen en zijn moeder haar verhaal.
Maar net zoals Satan met de UFO zal komen, zo zal Jezus komen. De galactische federatie heeft twee zijdes.
The dark and the light side. Beetje zoals Star Wars :)


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 17:37 
Offline
wanneer
wanneer

Lid geworden op: zo 26 dec 2004 13:02
Berichten: 652
Fundamenteel schreef:
Ik twijfel niet aan die jongen zijn visioen en zijn moeder haar verhaal.
Maar net zoals Satan met de UFO zal komen, zo zal Jezus komen. De galactische federatie heeft twee zijdes.
The dark and the light side. Beetje zoals Star Wars :)


Dat laatste geloof ik niet, Fundamenteel. Ik geloof in een geestelijke wereld. Zo geloof ik dat er duistere machten (demonen) zijn die bezit kunnen nemen van mensen. Het gebeurt vaak doordat mensen zich inlaten met occultisme, zoals yoga, reiki en dat soort zaken. We hoeven geen angst te hebben, dat als we een klein foutje maken, dat de duisternis direct bezit van ons neemt, maar, als we ons ermee inlaten, slaat satan toe. Bevrijding is heel eenvoudig. We moeten ons beroepen op Christus. Door Zijn Bloed zijn wij vergeven, bevrijd, verlost. We kunnen onszelf dekken onder Zijn bloed. We zijn dan bevrijd.

Ik geloof, net zoals vele anderen, dat Christus zo wederkomt, als dat Hij opgevaren is, dus via de wolken. Dat is niet met een ufo gebeurd. Hoe staat het in de Bijbel?

Dan zal aan de hemel het teken zichtbaar worden dat de komst van de Mensenzoon aankondigt, en alle stammen op aarde zullen zich van ontzetting op de borst slaan als ze de Mensenzoon zien komen op de wolken van de hemel, bekleed met macht en grote luister.

Ik denk echt dat je de gedachte van een ufo los moet laten, Fundamenteel! Misschien gebeurt het anders.

_________________
Geloven in God heeft grote gevolgen... Niet geloven ook!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 17:49 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Ik heb me lang in gelaten met het occulte en vele rituelen volbracht.
Toen ik uiteindelijk aan de piek van mijn bestaan kwam heb ik een UFO gezien Dirk. Ik kan dit toch niet ontkennen? Ik heb contacten gehad met vele mensen die soortgelijke ervaringen hebben gehad en allen komen tot dezelfde conclusie: alien.
Omdat ze in de oudheid geen naam voor deze dingen hadden noemde men ze demonen en engelen. Maar beide werken via dezelfde technologie.
Ze kunnen inderdaad bezit van je lichaam nemen, ze kunnen quasi alles omdat alles wat hier aanwezig is geschapen is door hen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 17:59 
Offline
wanneer
wanneer

Lid geworden op: zo 26 dec 2004 13:02
Berichten: 652
Fundamenteel schreef:
Ik heb me lang in gelaten met het occulte en vele rituelen volbracht.
Toen ik uiteindelijk aan de piek van mijn bestaan kwam heb ik een UFO gezien Dirk. Ik kan dit toch niet ontkennen? Ik heb contacten gehad met vele mensen die soortgelijke ervaringen hebben gehad en allen komen tot dezelfde conclusie: alien. Omdat ze in de oudheid geen naam voor deze dingen hadden noemde men ze demonen en engelen. Maar beide werken via dezelfde technologie. Ze kunnen inderdaad bezit van je lichaam nemen, ze kunnen quasi alles omdat alles wat hier aanwezig is geschapen is door hen.


Dat waren eveneens mensen die zich met occulte zaken hebben ingelaten. De duivel kan je allerlei onzin laten zien. "Aliens" zullen bestaan, maar, het zijn geestelijke wezens. Ze hebben geen ufo nodig, geloof dat maar. Ze kunnen zo aan je verschijnen, in iedere gedaante. In het Paradijs verscheen de duivel als slang aan Adam en Eva. Er is geen technologie voor nodig, zoals wij technologie kennen. Ik ontken niet wat je gezien hebt. Dat geloof ik wel degelijk. Vraag je maar eens af waarom je dit gezien hebt. De duivel doet bezweringen, zoals de tovenaars in het Oude Testament ook bezweringen deden. Christus toont de ware tekenen. Ik geloof, weet en bid dat je die tekenen ziet, gaat zien en blijft zien! In Naam van Jezus zegen ik jou!

_________________
Geloven in God heeft grote gevolgen... Niet geloven ook!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 18:08 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Dirk schreef:
Dat waren eveneens mensen die zich met occulte zaken hebben ingelaten. De duivel kan je allerlei onzin laten zien. "Aliens" zullen bestaan, maar, het zijn geestelijke wezens. Ze hebben geen ufo nodig, geloof dat maar. Ze kunnen zo aan je verschijnen, in iedere gedaante. In het Paradijs verscheen de duivel als slang aan Adam en Eva. Er is geen technologie voor nodig, zoals wij technologie kennen. Ik ontken niet wat je gezien hebt. Dat geloof ik wel degelijk. Vraag je maar eens af waarom je dit gezien hebt. De duivel doet bezweringen, zoals de tovenaars in het Oude Testament ook bezweringen deden. Christus toont de ware tekenen. Ik geloof, weet en bid dat je die tekenen ziet, gaat zien en blijft zien! In Naam van Jezus zegen ik jou!


Gezegend zijt gij broeder.

Inderdaad ze kunnen zich tonen zoals ze dat maar wensen. Misschien heb je daarin wel gelijk.
Waarom ik dat gezien heb? Ik heb erom gevraagd. Ik hield me bezig met occulte zaken en ik had bevestiging nodig. Ik heb toen "telekinese" ervaren, maar ook een UFO gezien. Deze was zo dichtbij. Maar wederom, misschien heb je gelijk. Ik ben toen wel heel duister gegaan na die ervaring en liet me in met duivelse werken.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 18:23 
Offline
wanneer
wanneer

Lid geworden op: zo 26 dec 2004 13:02
Berichten: 652
Fundamenteel schreef:
Gezegend zijt gij broeder.

Inderdaad ze kunnen zich tonen zoals ze dat maar wensen. Misschien heb je daarin wel gelijk.
Waarom ik dat gezien heb? Ik heb erom gevraagd. Ik hield me bezig met occulte zaken en ik had bevestiging nodig. Ik heb toen "telekinese" ervaren, maar ook een UFO gezien. Deze was zo dichtbij. Maar wederom, misschien heb je gelijk. Ik ben toen wel heel duister gegaan na die ervaring en liet me in met duivelse werken.


Voor jou hetzelfde. Ik ken meer mensen die telekinese ervaren en gezien hebben! Ik weet zeker dat de bron daarvan demonisch was. Ik weet ook dat deze mensen dit nooit meer ervaren hebben, nadat ze bevrijd waren. Ik weet ook dat deze mensen andere zaken ervaren hebben, zoals wonderen. In het bovennatuurlijke zijn twee krachten aanwezig. Wanneer jij de duistere kant ervaren hebt, maar nu bevrijd bent, zal je met zekerheid ook de andere kant gaan ervaren. De gaven van de Heilige Geest zijn aan de Christenen gegeven, om elkaar te dienen, te bemoedigen, de wereld te bereiken. De duistere wereld geeft kwade "gaven", maar verpakt deze in een interessant jasje. De Heilige Geest geeft goede Gaven. Luister eens naar de volgende song:

https://www.youtube.com/watch?v=uaRotNrd_cA

Ik wens jou dit toe, ik wens je Zijn Liefde toe. IJver naar de gaven van de Heilige Geest. Je zult Zijn dienaar zijn, Fundamenteel! Dat geloof ik!

_________________
Geloven in God heeft grote gevolgen... Niet geloven ook!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 20:02 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Dirk schreef:
Voor jou hetzelfde. Ik ken meer mensen die telekinese ervaren en gezien hebben! Ik weet zeker dat de bron daarvan demonisch was. Ik weet ook dat deze mensen dit nooit meer ervaren hebben, nadat ze bevrijd waren. Ik weet ook dat deze mensen andere zaken ervaren hebben, zoals wonderen. In het bovennatuurlijke zijn twee krachten aanwezig. Wanneer jij de duistere kant ervaren hebt, maar nu bevrijd bent, zal je met zekerheid ook de andere kant gaan ervaren. De gaven van de Heilige Geest zijn aan de Christenen gegeven, om elkaar te dienen, te bemoedigen, de wereld te bereiken. De duistere wereld geeft kwade "gaven", maar verpakt deze in een interessant jasje. De Heilige Geest geeft goede Gaven. Luister eens naar de volgende song:

https://www.youtube.com/watch?v=uaRotNrd_cA

Ik wens jou dit toe, ik wens je Zijn Liefde toe. IJver naar de gaven van de Heilige Geest. Je zult Zijn dienaar zijn, Fundamenteel! Dat geloof ik!


Lyrisch is dat een zeer mooie song. Ik moet eerlijk toegeven dat ik na die ervaring heel bergafwaarts ging. Mijn leven werd ondersteboven gedraaid en ik ben in die periode zelfs dakloos geweest. Ik had altijd werk, een mooi inkomen maar na die ervaring was ik dat allemaal op een fractie kwijt. Ik ben letterlijk en figuurlijk door het dal van duisternis gegaan.
Maar die gaven van de goede zijde, zijn die dan niet even "demonisch"? Waarom is het ene goed en het andere slecht? Genezing via Reiki bv. is toch hetzelfde als genezen in naam van Jezus? Als het zijn werk doet, wie zijn wij dan om te zeggen dat het goed of fout is? Waarom is telekinese en helderziendheid een slechte gave?
Welke gave zal ik nu dan ontvangen?

Gods zegen.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 21:11 
Offline
wanneer
wanneer

Lid geworden op: zo 26 dec 2004 13:02
Berichten: 652
Fundamenteel schreef:
Lyrisch is dat een zeer mooie song. Ik moet eerlijk toegeven dat ik na die ervaring heel bergafwaarts ging. Mijn leven werd ondersteboven gedraaid en ik ben in die periode zelfs dakloos geweest. Ik had altijd werk, een mooi inkomen maar na die ervaring was ik dat allemaal op een fractie kwijt. Ik ben letterlijk en figuurlijk door het dal van duisternis gegaan. Maar die gaven van de goede zijde, zijn die dan niet even "demonisch"? Waarom is het ene goed en het andere slecht? Genezing via Reiki bv. is toch hetzelfde als genezen in naam van Jezus? Als het zijn werk doet, wie zijn wij dan om te zeggen dat het goed of fout is? Waarom is telekinese en helderziendheid een slechte gave? Welke gave zal ik nu dan ontvangen?

Gods zegen.


Nee, de goede gaven komen van de Heilige Geest, van God Zelf. De Bijbel leert ons dat God Liefde is. Zijn gaven zijn per definitie goed. Ze zijn gratis, God vraagt niks, Hij geeft alleen maar. Enige dat wij "moeten" doen is het geschenk aannemen. De rest gaat dan vanzelf. Reiki komt niet van God, het is een afgod, en afgoden vragen altijd een offer. Als je de duistere kant hebt meegemaakt, zal je dat weten. De duistere kant "belooft" veel, maar, wat het geeft is altijd tijdelijk, en, er wordt altijd iets van je gevraagd. De gaven lezen we in de Bijbel, het zijn genadegaven, we ontvangen ze dus gratis. Dit is ook een reden dat het belangrijk is om met mede-Christenen om te gaan, omdat we samen "een Lichaam" vormen, met vele gaven, uit de Heilige Geest. In 1 Korinthe 12 lees je er meer over:

Wat nu de geestelijke gaven betreft, broeders, wil ik niet dat u onwetend bent.

Er is verscheidenheid van genadegaven, maar het is dezelfde Geest.

Aan ieder echter wordt de openbaring van de Geest gegeven tot wat nuttig is voor de ander. Want aan de één wordt door de Geest een woord van wijsheid gegeven en aan de ander een woord van kennis, door dezelfde Geest; en aan een ander geloof, door dezelfde Geest, en aan een ander genadegaven van genezingen, door dezelfde Geest; en aan een ander werkingen van krachten, en aan een ander profetie, en aan een ander het onderscheiden van geesten, en aan een ander allerlei talen, en aan een ander uitleg van talen. Al deze dingen echter werkt één en dezelfde Geest, Die aan ieder afzonderlijk uitdeelt zoals Hij wil.


God bepaalt dus welke gave Hij aan wie uitdeelt. Als jij je openstelt voor Hem, en het occulte definitief achter je laat, hoef jij je niet druk te maken om welke gave(n) je ontvangt. Belangrijkste is dat je Hem dient, en geen afgoden. Reiki is een afgod. Lees meer hierover op http://185.10.99.25/~dirk01/reiki1.htm.

Vragen? Stel ze gerust, Fundamenteel!

_________________
Geloven in God heeft grote gevolgen... Niet geloven ook!


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 11:03 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Dank je Dirk. Hoe sta jij dan tegenover Jehova Getuigen? Ik weet niet of je bekend bent met hoe deze op mijn pad gekomen zijn?
Mijn periode van tribulatie zijn met grote offers gekomen. Ik had ook het gevoel dat ik de duistere zijde MOEST dienen om mijn dierbaren een mooiere toekomst te geven. Maar dat bleek een bedrogen voorstel te zijn. Ik verloor er alles en iedereen aan.

Ik ben opgevoed met Reiki en ben daarin ingewijd. Maar ik praktiseer dat al meer dan 15 jaar niet meer.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 11:51 
Offline
Route begonnen
Route begonnen

Lid geworden op: do 19 nov 2015 02:30
Berichten: 186
Dag Fundamenteel,

Ik ben ook bekend met de Jehovah's Getuigen. Wil je dat we daar open en bloot over spreken hier, of heb je liever per persoonlijke bericht? En wat zou je willen bespreken over hen?

Groet,
Elle

Fundamenteel schreef:
Dank je Dirk. Hoe sta jij dan tegenover Jehova Getuigen? Ik weet niet of je bekend bent met hoe deze op mijn pad gekomen zijn?
Mijn periode van tribulatie zijn met grote offers gekomen. Ik had ook het gevoel dat ik de duistere zijde MOEST dienen om mijn dierbaren een mooiere toekomst te geven. Maar dat bleek een bedrogen voorstel te zijn. Ik verloor er alles en iedereen aan.

Ik ben opgevoed met Reiki en ben daarin ingewijd. Maar ik praktiseer dat al meer dan 15 jaar niet meer.

_________________
"Wij dan, gerechtvaardigd uit het geloof, hebben vrede met God door onze Heer, Jezus Christus."

Romeinen 5:1 - NBG-51.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 12:14 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Dag Elle,

Ik heb daar een topic over geopend.
viewtopic.php?f=29&t=814168

Vraag me af of ik daar wel op mijn plaats bij ben. Ik heb eens impulsief een folder aangegrepen, gelezen en in mezelf gezegd: Als het waar is wat hierin staat God, verschijn dan maar eens aan mijn deur.
24h later stond er een Jehova Getuige aan mijn deur. Deze maal moest ik hem wel aanvaarden. Anders stuurde ik hen altijd weg, maar nu had ik erom gevraagd.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 12:36 
Offline
Route begonnen
Route begonnen

Lid geworden op: do 19 nov 2015 02:30
Berichten: 186
Dag F,

Ik heb al gereageerd op je topic daar. Maar de JG staan geregeld aan je deur, ook al zeg je niet tegen God dat hij aan je deur moet verschijnen.

Ik moet nu eerst naar mijn vrouw die in een verzorgingshuis voor mensen met dementie wordt verzorgd. Dus eventueel tot later.

Groet,
Elle

Fundamenteel schreef:
Dag Elle,

Ik heb daar een topic over geopend.
viewtopic.php?f=29&t=814168

Vraag me af of ik daar wel op mijn plaats bij ben. Ik heb eens impulsief een folder aangegrepen, gelezen en in mezelf gezegd: Als het waar is wat hierin staat God, verschijn dan maar eens aan mijn deur.
24h later stond er een Jehova Getuige aan mijn deur. Deze maal moest ik hem wel aanvaarden. Anders stuurde ik hen altijd weg, maar nu had ik erom gevraagd.

_________________
"Wij dan, gerechtvaardigd uit het geloof, hebben vrede met God door onze Heer, Jezus Christus."

Romeinen 5:1 - NBG-51.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Jeremy's visioen
BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 11:08 
Offline
wanneer
wanneer

Lid geworden op: zo 26 dec 2004 13:02
Berichten: 652
Fundamenteel schreef:
Ik ben opgevoed met Reiki en ben daarin ingewijd. Maar ik praktiseer dat al meer dan 15 jaar niet meer.


Lees onderstaand maar eens door. Misschien herken je bepaalde zaken?

Reiki staat, zoals je ongetwijfeld weet, voor universele levensenergie. Deze leer is afkomstig uit het Japanse Boeddhisme. In het Japans betekent Rei “geest” en Ki “energie”. Het is dus de leer van de geestesenergie, en deze leert mensen om de goddelijke, kosmische energie via hun handen door te geven aan anderen. Eerst moet je in de Reiki-leer worden ingewijd. Vervolgens kun je door het aanroepen van een mantra in contact komen met die kosmische energie. Daarna kun je die energie gebruiken om een ander te genezen. Wat er door de Reiki-leraar niet bij wordt verteld, is dat die mantra de naam van een demon is, een boze geest. Je treedt dus in contact met deze boze geest, die dan invloed op je gaat uitoefenen. Dat gebeurt geleidelijk aan, onder de dekmantel van de gedachte dat je met God of een goddelijke energie in contact staat en daardoor de beschikking krijgt over krachten van genezing. Mensen die aan Reiki doen, worden hierdoor misleid en de occulte wereld ingezogen. Ze voelen warmte door hun lichaam stromen en denken dat het goddelijke liefde is, terwijl het gevoelsnabootsingen van de boze zijn. Ze krijgen bijzondere gedachten en denken dat deze van God komen, maar het zijn gedachten van de duivel!

Waarom is Reiki levensgevaarlijk en moet je je daar verre van houden?

In de Bijbel verbiedt God ons om ons in te laten met occulte zaken. Er is maar één uw Heelmeester, dat is de HERE God (Exodus 15 : 26). Jezus geeft zijn discipelen de macht om op zieken de handen te leggen en hen te genezen, maar dat gebeurde nooit in eigen naam of in naam van een andere “macht”, enkel in de Naam van Jezus Christus. Alleen Jezus, de Opgestane Heer, kan mensen genezen. God heeft ons ten strengste verboden om boze geesten aan te roepen (Deuteronomium 18: 9 – 22 en 29 vers 29). Wij mogen op geen enkele wijze met demonen, geesten van doden of machten waar we de oorsprong niet van weten, in contact treden. Je loopt groot gevaar wanneer je je op deze manier voor de invloed van de boze openstelt (1 Corinthiërs 10 vanaf vers 14).

Wat doet zo’n demon?

Deze demon zuigt je geloof weg en vult je hart met duisternis. Jezus vergelijkt het leven met een huis waarin bewoners zijn. Is dat de HERE of zijn dat boze geesten? Een tussenweg bestaat er namelijk niet. Wie zijn huis op orde heeft, en niet vult met Gods goede Geest, krijgt vroeg of laat te maken met andere geesten, die bezit nemen van het levenshuis. De deur naar hen toe moet daarom absoluut op slot zijn en blijven. Wie aan Reiki doet, opent de deur naar de invloed van die boze geesten, met alle gevolgen van dien: Duisternis, angst en misschien ook suicide plannen. Geloof daarentegen is geen gevoel, maar een zeker weten en een vast vertrouwen. God wil niet dat de mens passief wordt in volkomen afhankelijkheid van hogere machten, die hem of haar zeggen wat hij of zij moet doen. Eén van de tactieken van de duivel is om de mens passief te maken, zodat er niet meer zelfstandig gedacht en verantwoorde keuzes gemaakt kunnen worden.

Wat moet je doen wanneer je zelf Reiki gedaan hebt, of er mee in aanraking bent geweest?

God is barmhartig en doet ons niet naar onze zonden. Hij vergeeft! Door het offer van Christus is er vergeving en door Zijn bloed is er bevrijding van alle bindingen met de boze (Colossenzen 1 : 21 – 23 en Jesaja 53 : 5 en 6).

Wie zelf beïnvloed is geraakt door het aanroepen van mantra’s, kan soms, maar niet altijd zelf van deze machten vrijkomen. Diegene doet er dan goed aan om naar een hulpverlener te gaan (predikant, evangelist, ouderling of iemand die hier raad mee weet). Heel belangrijk is ook om weerstand aan de boze te bieden (Jakobus 4 : 6 + 7 en 1 Petrus 5 : 8 – 10).

_________________
Geloven in God heeft grote gevolgen... Niet geloven ook!


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.