Forum www.gelooft.com

Het is momenteel do 28 mar 2024 13:24

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: De faling in de evolutieleer
BerichtGeplaatst: di 21 aug 2018 21:40 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
1 ding begrijp ik niet aan de evolutie theorie. Kijk eerst naar de honden, zij zouden geëvolueerd zijn uit de wolf. Zij zouden dit gedaan hebben omdat de mens voedsel had. En als zij onderdanig aan de mens zouden worden zouden zij voedsel hebben. Het is dus een overlevingsdrang. De mens evolutie, is ook een overlevingsdrang. Als beide, mens en hond, zouden moeten evoleren om te overleven, waarom zijn er dan nog wolven en mens apen? Waarom bestaan die nog als het uitgangspunt van evolutie is evolueren om te overleven? Als de evolutie dus er was, zodat soorten zouden overleven, is het dwaas om te beseffen dat die soorten die zouden geëvolueerd moeten zijn, nog altijd bestaan. Als evolutie theorie klopte, zouden zij moeten uitgestorven zijn. Allemaal dus dikke zever

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2018 23:23 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
In honden zien wij dat evolutie/verandering mogelijk is. Maar het blijven wel honden. Hetzelfde met de vogels van Darwin op de Galapenos eilanden, al hun voorouders zijn vogels. Tuurlijk waren ze anders gebekt door de tijd en pastte men zich aan. Maar bleven wel vogel.

Evolutie is enigszins waar, maar men dreef het verder met hypotheses wat het een geloof maakt en geen wetenschap. Het gevaar is dat men met hypotheses onze kinderen van God willen afleiden/wegleiden door hypothese wetenschap te benoemen.
Ik moet aardig met de alcoholstift teksten weg halen uit de cursus biologie bij mijn kinderen, zoals nu ook bij godsdienst. Men weet niet wat pinksteren is, maar van islam leren ze wel.

De duivel heeft ons onderwijs geïnfiltreerd. Maar ik sta dat niet toe bij mij. De school kan mijn laars kussen als men het oneens is. Biologie en godsdienst (op school) bepalen toch het eindresultaat niet. NOOIT zal ik indoctrinatie gedogen in het onderwijs van mijn kinderen.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.