Forum www.gelooft.com

Het is momenteel do 28 mar 2024 08:13

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Woorden van Gods liefde
BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 05:09 
Offline
op weg
op weg

Lid geworden op: do 13 jul 2017 11:37
Berichten: 443
Woorden van Gods liefde

(stond op Facebook)·

Je bent uitgekozen, geliefd, al Mijn liefdevolle genade gaat naar jou uit. Ik verzeker je dat Ik je nooit zal beschuldigen.
Misschien vind je dat je meer zou moeten bidden, Bijbellezen, getuigen, meer…
je denkt dat je anders moet reageren en handelen…
en je veroordeelt jezelf omdat je vindt dat je tekort schiet…?
Mijn lieve kind, kom, Ik ben heel dicht bij jou, rust bij Mij.
Ik kijk niet naar je tekort, Ik vind niet dat je het beter zou moeten doen.
Als Ik de straf voor elke zonde heb (weg-) gedragen, en elk oordeel al op Mij is neergekomen, dan betekent dat dat je vrij bent, vrij van elke veroordeling. Ik straf je niet om iets wat je fout doet, dat is een grote gemene leugen van de vijand. Ik houd je niet een spiegel voor van hoe je zou moeten zijn.
Mijn liefde voor jou wordt niet meer of minder om iets wat jij doet, Mijn liefde voor jou vindt altijd de oorsprong in Mijn hart. Echt, je hoeft je voor Mij niet waar te maken.
Ik weet toch wie je bent? Mijn glimlach rust op je leven, wat je ook doet. Ik hou oneindig veel van jou, ondanks je fouten. Voel je behaaglijk en ontspannen in Mijn liefde.
Mag Ik alles van je overnemen?
Je bent geen slaaf maar Mijn geliefde zoon/dochter.
Ik help je om niet langer je aandacht te richten op je eigen functioneren, maar naar Mij te kijken, en alles wat Ik je rijkelijk uit genade geef. Mijn genade is zo groot, juist voor mensen die falen en zien dat ze het zelf niet kunnen. Als je Mijn genade zou kunnen verdienen, dan is genade geen genade meer. Ik ben de Gever, jij mag alles in genade ontvangen.
Als een tedere Vriend ga Ik met je om. Ik wil je ogen zo graag openen voor Mijn prachtige volmaakte leven. Mijn leven draag jij mee in je hart en Mijn leven schiet nooit tekort. Wat jij niet kunt, dat kan Ik wél, en dat werk Ik in je uit. Voel je hoe bevrijdend het is als je het niet langer van jezelf hoeft te verwachten en gewoon kunt zeggen: ‘Heer, ik kan het niet, ik probeer het ook niet langer, doet U het maar in mij.’
En ga je toch de fout in? Ik richt je op als je struikelt. Zie hoe Ik lachend naast je sta, en zeg: Met Mijn bloed heb Ik al de prijs betaald voor elke zonde, je blijft gerechtvaardigd in Mij, en we gaan gewoon weer verder. Je blijft voor eens en altijd Mijn prachtige kind waarin Ik zoveel vreugde vindt.
Jes. 53:5, Joh. 8:36 , Rom.8:15-17, 31,32,37,39, 2 Kor.5:17,21, Gal.4:5-7, 5:1, Ef.1:7


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Woorden van Gods liefde
BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 09:18 
Offline
de reis gaat verder
de reis gaat  verder

Lid geworden op: ma 21 mar 2016 08:28
Berichten: 1061
Dank je broeder Gait a170.gif

_________________
Jes. 43 vers 1: Wees niet bevreesd, want Ik heb u verlost, Ik heb u bij uw naam geroepen, u bent van Mij.


Omhoog
   
 Berichtonderwerp: Re: Woorden van Gods liefde
BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 11:04 
Offline
op weg
op weg

Lid geworden op: do 13 jul 2017 11:37
Berichten: 443
Graag gedaan. Het raakte mij ook. Mijn vrouw had hem op Facebook gezet.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.