Forum www.gelooft.com

Het is momenteel vr 03 mei 2024 06:14

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 aug 2017 12:13 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Mensen ik wil u aanmoedigen om op weg te gaan naar de Heiligheid. Werk aan uw zonden aub want ge zult niet alleen rechtvaardig verklaard worden,door uw geloof, maar zelfs Heilig! Ik ben op weg naar de Heiligheid en kan dat alleen doormiddel van Christus en de Heilige Geest! Ik voel me zoveel beter de laatste tijd, zoveel gelukkiger. Ik heb vele zaken gelaten en probeer nu zo rein mogelijk te leven. U kan zeggen: u legt uzelf lasten op, dat is niet nodig. Maar ik smeek u, het zijn geen lasten, het is een bevrijding! Want ieder die de zonde doet is er een slaaf van! Nee, blijven zondigen DAT is net een last! Mensen wees niet blij met die last, aanvaard ze niet. En gebruik al zeker Christus Zijn werk niet als excuus. Want als de Liefde van de Vader in u zit dan zal u werken aan uw zonden. Want ze brengen lasten mee. En God wilt dat het met u goed gaat! Ja wij moeten niet alleen werken aan onszelf voor God maar voor onszelf en onze naaste! Nu kan ik oprecht zeggen dat ik beter bezig ben dan voorheen. Ik bemoedig me zelf en begrijp van waar ik kom. Ik zal nog steeds zondigen maar vele minder en voor elke zonde die ik bega en vergiffenis voor vraag ZAL ik ook vergiffenis krijgen! Daar overtuigd de Heilige Geest mij van! DAT is de betekenis van het Kruis! Vergeving voor wanneer het echt niet gaat! Maar de genade wilt niet zeggen dat wij vrij zijn om te doen en laten wat we willen maar geeft ons de kans om de Heilige Geest te volgen en al die dat doet valt onder geen enkele Wet meer! Ik ben blij dat ik aan mijn zonden werk nu, harder dan voorheen, want het gaat vele beter met mij dan voorheen. Ik ben vele gelukkiger! Zie dit, wat ik vraag, dus niet als een last maar als de bevrijding die het werkelijk is! Ik wens u allen Gods zegen toe en de Kracht om te blijven volharden in uw weg naar CHristus en het eeuwige leven!

_________________
1 Korinthiƫrs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.