Forum www.gelooft.com

Het is momenteel ma 06 mei 2024 00:36

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2016 09:30 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Dit kan allemaal zeer mooi klinken maar luister aandachtig naar wat de vrouw zegt. Zij zegt duidelijk dat wanneer de vrouw stierf ze begon te bidden tot God: God ik heb wel dingen te doen, ik moet op plaatsen zijn. En toen kwam ze tot leven Halleluja!!! De vrouw moet zich schamen. Nergens heeft ze gezegd dat ze met de dode vrouw inzat, dat ze verdriet had, dat ze wenste dat ze terug tot leven kwam. Nee, al haar redenen hebben te maken met wat zij wilt. Deze vrouw moet zich schamen en als de vrouw ernaast deze vrouw aan het woord laat en verdedigt, dan hoef ik van haar ook niks meer te horen.
Wat moet ik nu begrijpen? Dat God haar terug tot leven gewekt heeft omdat deze vrouw ergens moest zijn en dingen te doen had? Hoe egoistisch kan men denken .... Laat u niet misleiden door zulke verkondigers, zij maken duidelijk wiens wil moet geschiedde, namelijk die van hunzelf. Ik hoor het Jezus al zeggen als Hij Lazarus tot leven wekte: God, ik moet op plaatsen zijn en heb dingen te doen.
https://www.facebook.com/patriciakingpage/videos/1010400489014968/

_________________
1 Korinthiƫrs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2016 16:03 
Offline
de weg is lang
de weg is lang

Lid geworden op: za 10 okt 2015 06:58
Berichten: 746
Jimmy schreef:
Dit kan allemaal zeer mooi klinken maar luister aandachtig naar wat de vrouw zegt. Zij zegt duidelijk dat wanneer de vrouw stierf ze begon te bidden tot God: God ik heb wel dingen te doen, ik moet op plaatsen zijn. En toen kwam ze tot leven Halleluja!!! De vrouw moet zich schamen. Nergens heeft ze gezegd dat ze met de dode vrouw inzat, dat ze verdriet had, dat ze wenste dat ze terug tot leven kwam. Nee, al haar redenen hebben te maken met wat zij wilt. Deze vrouw moet zich schamen en als de vrouw ernaast deze vrouw aan het woord laat en verdedigt, dan hoef ik van haar ook niks meer te horen.
Wat moet ik nu begrijpen? Dat God haar terug tot leven gewekt heeft omdat deze vrouw ergens moest zijn en dingen te doen had? Hoe egoistisch kan men denken .... Laat u niet misleiden door zulke verkondigers, zij maken duidelijk wiens wil moet geschiedde, namelijk die van hunzelf. Ik hoor het Jezus al zeggen als Hij Lazarus tot leven wekte: God, ik moet op plaatsen zijn en heb dingen te doen.
https://www.facebook.com/patriciakingpage/videos/1010400489014968/

Wat mij ook opgevallen is dat ze zelfs in tongen sprak , maar dat het niet hielp .
En hier wringt voor mij het schoentje al .
Niet dat ik tegen mensen ben die in tongen praten want dat is een gave van de H.Geest .
Maar nergens in de H.Schrift staat dat er doden terug levend werden door mensen die in tongen praten .
Ik begreep ook dat er een komend event kwam .Dat werd duidelijk in het filmpje vermeld .

Waar Patricia een hoge inbreng in heeft .
Het ging over verlossing , bevrijding , eindbestemming ???
Voor mij een zeer rare bedoening allemaal .
Ik vraag mij dan steeds af of de leden en aanhang van zo een ministerie : inkomgeld enz... geven .
_____________________
Het leek wel een promotiefilmpje , waar weinig mededogen en liefde voor een ander te zien is .
Kortom niets voor mij .


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.