Forum www.gelooft.com

Het is momenteel vr 29 mar 2024 11:20

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: De messias is nog niet gekomen
BerichtGeplaatst: do 19 jan 2017 12:44 
Offline
net begonnen
net begonnen

Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:01
Berichten: 3
Bs'd

Sjaloom geachte lezers,

Hierbij wil ik jullie vertellen over de enig ware God die één is, (en niet drie) en schokkende feiten en informatie overdragen dat 2000 jaar lang onthouden is aan u door de christelijke kerk. Dit is onder andere gedaan door het levend verbranden van bijbelvertalers, het massaal verbranden van bijbelvertalingen, en het vervalsen van bijbelvertalingen. Maar nu in het informatietijdperk kunnen deze
feiten niet langer onder het tapijt geveegd worden. De harde waarheid is hier te vinden:

http://bergzion.notlong.com

Stuurt u dit bericht a.u.b. naar iedere christen en iedere messias belijdende jood die u kent. Eén manier van God liefhebben is zijn naam bekend maken in de wereld. Eén manier van uw naaste liefhebben is de waarheid aan hem/haar presenteren en de leugens aan de kaak stellen die hem voorgeschoteld zijn.

Ook nu nog proberen de machten der duisternis de waarheid te onderdrukken. Bovenvermelde homepage staat op een google page, en probeer nu eens dmv het intypen van de titel en de schrijvers die page te vinden met bv Google zoekmachine en/of Bing. Je zal verbaasd staan.

Maar dit is je kans om de waarheid te vinden. Open je ogen en zie.

_________________
Lees hier waarom JC niet de messias was: bergzion.notlong.com http://bergzion.notlong.com

"Want alle volkeren wandelen elk in de naam van zijn god, maar wij zullen wandelen in de naam van
J-H-W-H onze God, voor eeuwig en altijd!"
Micha 4:5


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: wo 25 jan 2017 10:19 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:00
Berichten: 261
Hallo Eliyahu, hoe is het in Jeruzalem? Daar woon je toch? Je bent nog steeds dezelfde mening toe gedaan zie ik. HIer hebben we een lange periode van lichte vorst. Buiten ligt al een paar dagen een pak sneeuw. Dat brengt mij bij de gedachte dat H2O verschillende verschijningsvorm vormen heeft. We kennen het als water, als ijs, en als damp. Het is echter H2O. Je moeite om te begrijpen dat Christenen in JHWH verschillende personen in eenheid verbonden zien is is niet zo onbegrijpelijk. Al zullen wij de Eewige niet kunnen doorgronden. Hij zegt immers van Zichzelf : Mijn gedachten zijn hoger dan uw gedachten. God is Geest. De mens is een mediamieke / Geestelijke begaafdheid. Jezus verkondigde het koninkrijk van God. Jezus zegt het Koninkrijk van God is midden onder u. De mens heeft een lichaam , hij heeft een ziel, maar ten diepste is de mens geest. Juist op het niveau van de geest kan de men weet hebben van God. Daarom geloven wij in Jezus als Gods Zoon. Het is Jezus die zegt: Zie Ik sta aan de deur en Ik klop. Wie open doet met hen zullen Ik en de Vader maaltijd houden.
Eliyahu ik hoop dat het je goed zal gaan en tijd genoeg mag krijgen zoals die oude Rabbijn Jitzak die 102 jaar werd en voor zijn volgelingen een briefje naliet, waarop staat: Yeshua is de Messias.
Shalom Theo Bert

_________________
Jezus, in het Hebreeuws Yeshoea, betekent van God is het heil, God redt. Jezus maakt zijn naam waar.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.