Forum www.gelooft.com

Het is momenteel do 28 mar 2024 22:29

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Hoogste gebpuwen
BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2016 15:58 
Offline
de weg is lang
de weg is lang

Lid geworden op: za 10 okt 2015 06:58
Berichten: 746
Naar aanleiding van de recente gebeurtenis in Dubai vroeg ik mij af of daar de grootste toren der wereld stond .Ik ging kijken naar de top-tien lijst van hoogste gebouwen ter wereld .( internet)
En inderdaad .
Ook heb ik gezien dat er een mogelijkheid is dat er nog een hoger gebouw gaat komen in 2019 .
Namelijk Kingdom Tower : Jeddah , Saoedie-Arabie .
De hoogte zal 1 km , 1000 m. zijn !
----------
In Saoedie Arabie gaan ze met Kingdom Tower een kilometer de lucht in .
De Kingdom Tower zal met zijn 156 verdiepingen het middelpunt van de Kingdom City ( een volledige nieuwe wijk in Jeddah )
worden .
Mocht het de architecten en bouwvakkers lukken dan zal de Kingdom Tower het hoogste gebouw ter wereld zijn .
De eigenaar is de Saoedische prins Al- Walleed bin Talal , die het gebouw in 2019 af wil hebben .
____________________________________
Doet mij denken aan hoogmoed , slavernij ( mensen die weer hun rug moeten krom werken , soms voor een hongerloon .
Dan de naam van het gebouw ?: Kingdom Tower . Koning der torens .
Neen geen bewondering van mij voor deze hoogmoedige pretentie van de hoofdlieden in geestelijk denken .
Welke god hangen zij aan ? Zichzelf misschien ?
Of ja , denkelijk de leugenaar en de vorst van deze wereld , die toch reeds veroordeeld is .
_________
Sommige mensen zijn tegen het begrip dat er straffen uitgedeeld worden of dat het koren van het kaf gescheiden word met Jezus-Christus wederkomst . Ook de doden die vreselijke hoogmoed en verschrikkelijke daden aangericht hebben zullen berecht worden .Ieder word individueel berecht zegt Vader in Jesaja .En dat te weten doet mij in een Rechtvaardige Goede God geloven die onrecht niet ongestraft laat .
Daar wil ik niet mee zeggen dat er geen vergeving is voor welke wandaad of zonde dan ook als je voor je dood je bekeerd en tevens niet meer ommekeerd ( honden die naar hun eigen braaksel terugkeren )
Toch als je dood bent is er geen vergeving meer mogelijk en wacht je daar tot de opstanding en word ieder berecht naar zijn daden tijdens zijn leven .

Het begin van alle wijsheid is vreze Gods , maar je ziet veelal waar het ontbreekt aan deze wijsheid .


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.