Forum www.gelooft.com

Het is momenteel vr 29 mar 2024 12:19

Alle tijden zijn UTC




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 08:38 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Ik ben gevraagd om deze video nog eens te delen in dit forum. Het is een jaar geleden gebeurt. De video is normaal 30 minuten lang maar ik heb het laatste stuk eruit geknipt. Ik maakte mij toen in de tijd heel kwaad altijd, waar ik me nu voor schaam. Na deze gebeurtenis ben ik zeer hard veranderd en ben ik gegroeid in de vrucht van de Geest. Dat maakt de video extra speciaal voor mij al besef ik maar al te goed dat niet velen de video zullen serieus nemen. Ik heb vele videos gemaakt in die tijd, geen enkele keer is het voorgevallen. Andere zeggen dan weer dat het licht van mijn monitor komt. De video duurt normaal 30 minuten, dit zijn de laatste minuten ervan, de monitor stond dus de gehele tijd al op...



_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 13:33 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
lol Jimmy toch :D

Geloof me, dat was je monitor. Een camera past zich hedendaags aan met slimme technologie. Het zal in de war geweest zijn doordat er links licht binnenkwam en rechts duisternis. Zo slim zijn die camera’s nog niet :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 16:01 
Offline
net begonnen
net begonnen

Lid geworden op: vr 14 jul 2017 19:20
Berichten: 7
Fundamenteel schreef:
lol Jimmy toch :D

Geloof me, dat was je monitor. Een camera past zich hedendaags aan met slimme technologie. Het zal in de war geweest zijn doordat er links licht binnenkwam en rechts duisternis. Zo slim zijn die camera’s nog niet :D


Dat was ook mijn eerste gedachte, maar technisch lijkt me dit onmogelijk. Kijk maar eens waar Jimmy naar kijkt, en waar het licht vandaan komt. Het heeft niks met de monitor te maken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 16:18 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Maar de monitor stond al 30 minuten op... en ik heb 50 videos gemaakt en het is nooit gebeurd behalve toen. Ik weet dat jullie mij niet serieus nemen. Lach maar eens goed dan. De video is normaal 30 minuten lang, dit zijn de laatste minuten van de video. Ik deel de hele video liever niet omdat ik me zeer kwaad maak. Toen in die tijd was ik een heel ander mens.
Na deze video ben ik veranderd en schaam ik mij om hoe ik toen was. De opnamen was al 30 minuten bezig toen het gebeurde... hoe verklaar je dat dan? In die laatste 3 minuten was de camera opeens in de war? In deze video en in de tientalle andere videos niet? Ja als jij dat logischer vind en een reden vind om mij uit te lachen dan doe je maar fundamenteel.

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Laatst gewijzigd door Jimmy op ma 25 jun 2018 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 16:19 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Het licht was ook enkel zichtbaar op het Ipad scherm...

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 16:32 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Het was niet de bedoeling om je uit te lachen.
Je had om zeker te zijn het licht van je monitor even kunnen doven.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 17:09 
Offline
de reis duurt lang
de reis duurt lang

Lid geworden op: ma 07 sep 2015 14:52
Berichten: 946
Er stond een webpagina open zodat ik een beetje licht zou hebben omdat dat wit is, en dan zie je dat het opeens ietsje minder licht is maar het grote licht verdwijnt niet. In ieder geval wist ik dat niet veel mensen het serieus nemen, ik heb het enkel gepost omdat iemand dat wou dat ik dat deed.

_________________
1 Korinthiërs 13 13Kortom, er zijn drie dingen die blijven: geloof, hoop en liefde. Maar de liefde is het voornaamste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 17:18 
Offline
net begonnen
net begonnen

Lid geworden op: vr 14 jul 2017 19:20
Berichten: 7
Jimmy schreef:
Maar de monitor stond al 30 minuten op... en ik heb 50 videos gemaakt en het is nooit gebeurd behalve toen. Ik weet dat jullie mij niet serieus nemen. Lach maar eens goed dan. De video is normaal 30 minuten lang, dit zijn de laatste minuten van de video. Ik deel de hele video liever niet omdat ik me zeer kwaad maak. Toen in die tijd was ik een heel ander mens.
Na deze video ben ik veranderd en schaam ik mij om hoe ik toen was. De opnamen was al 30 minuten bezig toen het gebeurde... hoe verklaar je dat dan? In die laatste 3 minuten was de camera opeens in de war? In deze video en in de tientalle andere videos niet? Ja als jij dat logischer vind en een reden vind om mij uit te lachen dan doe je maar fundamenteel.


Ik neem je wel serieus. Ik ben het ook niet met Fundamenteel eens. Het kan technisch gezien niet aan jouw monitor liggen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 17:24 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Joeri schreef:
Ik neem je wel serieus. Ik ben het ook niet met Fundamenteel eens. Het kan technisch gezien niet aan jouw monitor liggen.


Beste Joeri,

Mensen die gedurig met beelden te maken hebben en bewerken krijgen regelmatig met zo’n “glitches” te maken.
Een camera van een ipad doet constant aan auto correctie of je zou altijd wazig beeld hebben.

Ik ben wel benieuwd waarom jij zou denken dat het niet aan de monitor zou kunnen liggen?

Let wel, ik wil niemand uitlachen of hier de ongelovige uithangen. Maar het is wel zo dat een licht, donkerte en auto correctie beweging op het scherm kan veroorzaken. Ook al staat alles stil.
Je ziet het licht (waarover Jimmy het heeft) ook in intentie toenemen wanneer hij zijn camera naar de monitor draait. Dat lijkt me dan toch de meest voor de hand liggende oorzaak te zijn (in combinatie met de auto correctie van de camera) Er kunnen zoveel oorzaken zijn, waarom meteen aan iets bovennatuurlijk denken? Zou onze Heer werkelijk op die manier tekens verdelen onder ons? Dat betwijfel ik.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 17:32 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Jimmy schreef:
Er stond een webpagina open zodat ik een beetje licht zou hebben omdat dat wit is, en dan zie je dat het opeens ietsje minder licht is maar het grote licht verdwijnt niet. In ieder geval wist ik dat niet veel mensen het serieus nemen, ik heb het enkel gepost omdat iemand dat wou dat ik dat deed.


Ik neem jou wel serieus hoor ;)
Alleen vind ik “dat licht” niet zo overtuigend om van iets bovennatuurlijk te spreken.
Je bent met technologie bezig he :) Als je bepaalde camera’s op een TV houdt en later die beelden afspeelt projecteren er ook allerlei rare kronkels op die monitor. Dat is niet dezelfde situatie hier. MAAR ik wil maar aantonen dat technologie in combinatie met andere technologie niet altijd zo keurig afgebeeld wordt. Wat wij dan zien op ons scherm is niet zoals het zich in de realiteit afspeelde. Je bent gauw misleid zo. Toen ik bezig met zwaar ufo research was ik eens overtuigd iets onbekend gezien te hebben. Maar dat was een luchtspiegeling. Ik geloofde er niets van tot ik beelden van een luchtspiegeling zag. Je kan de gekste dingen observeren, maar ga je dichterbij kijken is er niets van te zien. Dan was het maar een optische illusie.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 17:36 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: za 15 jul 2017 07:30
Berichten: 207
Fundamenteel schreef:
Mensen die gedurig met beelden te maken hebben en bewerken krijgen regelmatig met zo’n “glitches” te maken. Een camera van een ipad doet constant aan auto correctie of je zou altijd wazig beeld hebben.

Let wel, ik wil niemand uitlachen of hier de ongelovige uithangen. Maar het is wel zo dat een licht, donkerte en auto correctie beweging op het scherm kan veroorzaken. Ook al staat alles stil.
Je ziet het licht (waarover Jimmy het heeft) ook in intentie toenemen wanneer hij zijn camera naar de monitor draait. Dat lijkt me dan toch de meest voor de hand liggende oorzaak te zijn (in combinatie met de auto correctie van de camera) Er kunnen zoveel oorzaken zijn, waarom meteen aan iets bovennatuurlijk denken? Zou onze Heer werkelijk op die manier tekens verdelen onder ons? Dat betwijfel ik.


Ook ik neem Jimmy serieus. Je betwijfelt iets, Fundamenteel. Dat kan en mag. Je kunt er ook voor kiezen iemand het "voordeel" van de twijfel te geven, toch? Ik geloof zeker dat er tekenen gegeven worden, ook in de tijd waarin we nu leven. Leg eerst maar eens uit waarom het geen teken zou kunnen zijn?! Ik geef gewoon een voorbeeld, zie https://www.youtube.com/watch?v=kYoviWINFSc. Misschien is deze video nep, misschien niet? Ik weet wel dat Christus Zich nog steeds toont, aan bijvoorbeeld moslims, in dromen en visioenen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 18:06 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Bijbelonderzoeker schreef:

Ook ik neem Jimmy serieus. Je betwijfelt iets, Fundamenteel. Dat kan en mag. Je kunt er ook voor kiezen iemand het "voordeel" van de twijfel te geven, toch? Ik geloof zeker dat er tekenen gegeven worden, ook in de tijd waarin we nu leven. Leg eerst maar eens uit waarom het geen teken zou kunnen zijn?! Ik geef gewoon een voorbeeld, zie https://www.youtube.com/watch?v=kYoviWINFSc. Misschien is deze video nep, misschien niet? Ik weet wel dat Christus Zich nog steeds toont, aan bijvoorbeeld moslims, in dromen en visioenen.


Ik neem Jimmy als persoon ook serieus. Alleen de waarneming niet.
Die waarnemingen vanop youtube zijn met een korrel zout te nemen. En na jaren in het verborgene geleefd te hebben sta ik daar eigenlijkj niet verbaasd van te kijken. Ik weet één ding met bijna absolute zekerheid. Degene die zich met ons bezig houden met goede bedoelingen zijn heel subtiel en maken zich liever niet bekend. Degene met slechte bedoelingen laten hun tekens echter overduidelijk gelden.... En dan wordt de mens misleid. God heeft ons gezegd wat zijn tekens zullen zijn, Jezus heeft ons tekens gegeven en de profetie zal zich vervullen aan de hand van de openbaringen van Johannes.

Ik weet ook dat Jezus zich al vertoont heeft aan veel mensen in dromen en dat zij de dag erop helemaal veranderde. 1 droom over Jezus en héél hun leven op 1 slag veranderd. Maar is Jezus dan onduidelijk of zeer duidelijk in zijn boodschap?
Maar dan opnieuw, als dit een simulatie zou zijn ... dan is alles mogelijk natuurlijk :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 18:10 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: za 15 jul 2017 07:30
Berichten: 207
Fundamenteel schreef:
Die waarnemingen vanop youtube zijn met een korrel zout te nemen. En na jaren in het verborgene geleefd te hebben sta ik daar eigenlijkj niet verbaasd van te kijken. Ik weet één ding met bijna absolute zekerheid. Degene die zich met ons bezig houden met goede bedoelingen zijn heel subtiel en maken zich liever niet bekend. Degene met slechte bedoelingen laten hun tekens echter overduidelijk gelden.... En dan wordt de mens misleid. God heeft ons gezegd wat zijn tekens zullen zijn, Jezus heeft ons tekens gegeven en de profetie zal zich vervullen aan de hand van de openbaringen van Johannes.

Ik weet ook dat Jezus zich al vertoont heeft aan veel mensen in dromen en dat zij de dag erop helemaal veranderde. 1 droom over Jezus en héél hun leven op 1 slag veranderd. Maar is Jezus dan onduidelijk of zeer duidelijk in zijn boodschap?
Maar dan opnieuw, als dit een simulatie zou zijn ... dan is alles mogelijk natuurlijk :D


Je bedoelt de filmpjes, waarschijnlijk niet de "waarnemingen". Zeker moet je kritisch zijn, ben ik ook. Echter, God toont Zich wel degelijk. We mogen aan Hem vragen, en Hij ZAL antwoorden. Ook dat leert de Bijbel ons. Je hebt gelijk dat het kwaad (satan) zich ook graag toont. Maar, heeft iedere wedergeboren Christen niet de gave der onderscheiding van geesten? Zo weten we wat van God komt, en wat van de tegenstander komt! Vergeet niet dat de Heilige Geest nog steeds Zijn gaven verstrekt. Vergeet niet dat Jezus leeft!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 18:32 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Bijbelonderzoeker schreef:
Je bedoelt de filmpjes, waarschijnlijk niet de "waarnemingen". Zeker moet je kritisch zijn, ben ik ook. Echter, God toont Zich wel degelijk. We mogen aan Hem vragen, en Hij ZAL antwoorden. Ook dat leert de Bijbel ons. Je hebt gelijk dat het kwaad (satan) zich ook graag toont. Maar, heeft iedere wedergeboren Christen niet de gave der onderscheiding van geesten? Zo weten we wat van God komt, en wat van de tegenstander komt! Vergeet niet dat de Heilige Geest nog steeds Zijn gaven verstrekt. Vergeet niet dat Jezus leeft!


Sorry als ik het zo even abrupt stel. Maar mensen hebben Jezus al op de anus van een hond gezien. En dan houd ik het nog deftig hoor. Lol Er zijn veel ergere voorbeelden te vinden.

Misschien ben ik in deze te kritisch. Ik heb respect voor jullie mening natuurlijk en ga hier geen betoog houden of wat nu echt en niet echt is. Ik weerleg maar mijn bescheiden mening daarop.

Ik weet dat er veel ervaringen zijn die ik absoluut niet betwijfel. Maar hoeveel mensen zijn in deze tijd nu nog werkelijk “herboren” christen? Ik zie dat veel mensen in het leven tekens zoeken in dingen die er niet zijn. En de zaken waar ze dan meestal wel tekens uit kunnen halen zijn veelal des duivels om het abrupt te stellen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 18:56 
Offline
Route verkenner
Route verkenner

Lid geworden op: ma 05 jun 2017 09:36
Berichten: 308
Sorry ik heb dat filmpje nu 3x bezien. Ja er springt een licht aan.
Maar dat komt toch omdat de monitor meer licht begint te geven.
Of zie ik dat dan ook verkeerd Jimmy? Nogmaals mijn excuses, ik wou echt niet de indruk geven je uit te lachen. Ik wou u niet de indruk geven dat ik lachte met je ervaring. Tenslotte, jij was daar en voelde de ervaring. Je vond het nodig je tirade te onderbreken en af te sluiten blijkbaar.
Ik ben daar te snel van oordeel geweest. Niet christelijk van mij, sorry.


Omhoog
   
Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 0 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© 2007 - 2019 XsBB
ThinCab - Gratis weblog? - Gratis forum?
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Nederlandse vertaling door phpBB.nl.